Erik Olsson Fastighetsförmedling Karlstad söker en kontorsassistent

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 400 anställda med en omsättning på ca 300 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Skanör, Göteborg, Torslanda, Varberg, Örebro, Nyköping, Karlstad och Trelleborg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.

Välkommen till Erik Olsson Fastighetsförmedling Karlstad
 
Till vårt kontor i Karlstad söker vi nu en kontorsassistent. Vi söker dig som är full av energi och längtar efter en arbetsplats som ligger i framkant av utvecklingen! Du är en teamspelare som är serviceinriktad, kvalitetsmedveten och noggrann. Du likt som oss tycker att styrkan sitter i detaljerna.  Du trivs med att ha mycket att göra och gillar att ha ett varierande arbete och att vara flexibel. Du kan hantera flertalet olika uppgifter och har hög stresstålighet. I denna roll kommer du att assistera våra fastighetsmäklare, förbereda bostadsannonser, ta hand om vår reception och om kontoret. Den ena dagen kommer knappast att vara den andra lik och du kommer att vara nyckelpersonen på kontoret och spindeln i nätet för våra mäklare.  
 
ARBETSUPPGIFTER
  • Du assisterar våra fastighetsmäklare i deras dagliga arbete med att:
    • Registrera bostäder i Bolagets databas
    • Inhämta och kontrollera faktauppgifter samt beställa relevanta handlingar
    • Upprätta och beställa marknadsmaterial
    • Sammanställa information i Bolagets affärssystem
    • Förbereda inför kontrakt och tillträde
  • Du ansvarar för reception & kontor med att:
    • Ge våra kunder excellent service
    • Ansvara för administrationen kring kontor & reception
    • Köpa in och beställa kontor- och förbrukningsprodukter
    • Ansvara för att det är ordning och reda i våra lokaler
    • Vara behjälplig vid konferenser, möten och utbildningar
    • Upprätthålla kontakt med våra samarbetspartners
KVALIFIKATIONER
  • Bra på att uttrycka dig i både tal och skrift
  • Goda kunskaper i Officepaketet
  • Stresstålig
  • Teamspelare
  • Strukturerad
  • Det är ett stort plus om du har erfarenhet inom branschen sedan tidigare
Som person tror vi att du är trygg i dig själv och har en personlig mognad. Du bör vara öppen för en varierande arbetsvardag och ta egna initiativ i din vardag.
För att trivas i denna befattning skall du tycka om kundkontakt, administrativa uppgifter och ha en känsla för detaljer i alla led.  Vi söker dig med driv och som har viljan att alltid ge det lilla extra med en känsla för service som imponerar. Du är kvalitetsmedveten och trivs med att jobba både självständigt och i grupp. Du är en teamspelare som ser dig som en självklar pusselbit till våra högt presterande mäklare. Du trivs med att vara kugghjulet som alla kan luta sig mot på kontoret.
 
Anställningen är tillsvidare och inleds med 6 månaders provanställning.
Tjänsten är på heltid vilket motsvarar 40 timmar i veckan.
Kvälls- och helgarbete kan förekomma.
 
Fast lön enligt överenskommelse
Tillträde enligt överenskommelse

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag! 

För mer information om tjänsten kontakta Caroline Toft; caroline.toft@erikolsson.se
 

Ansökan