Försäljningsorienterad och dynamisk Regionschefsassistent

Erik Olsson Fastighetsförmedling AB är marknadens mest innovativa och framgångsrika fastighetsmäklarföretag. Företaget grundades 1997 och har idag drygt 170 anställda med en omsättning på ca 200 MSEK. De närmaste åren räknar vi med en fortsatt tillväxt. Erik Olsson fastighetsförmedling är idag etablerat i Stockholm, Malmö, Lund, Göteborg och Varberg. Genom att ifrågasätta vedertagna metoder och angreppssätt lyckas företaget kontinuerligt ta marknadsandelar och växa.

Vi söker dig som älskar att vara i en försäljningsorienterad och dynamisk miljö och arbeta nära inspirerande chefer. Som person är du självständig, noggrann och initiativrik. Som Regionschefsassistent kommer din huvudsakliga arbetsuppgift att vara att underlätta för Regionschef Stockholm samt vice VD i det dagliga arbetet. För att trivas med din roll måste Du gilla försäljning och  administrativa göromål, Vi ser det som en styrka att Du är flexibel och har lätt att arbeta med flera uppgifter inom olika områden samtidigt. Som person är Du lättlärd och kommer snabbt in i nya roller. Du gillar att samarbeta med andra i både stort och smått och har viljan att leverera med högsta kvalitet.


ARBETSUPPGIFTER

  • Fördelning av möten till mäkleriet
  • Framtagande och behandling av marknadsandelar, statistik och liknande rapporter (NKI, försäljning etc.)
  • Förberedelse, planering, schemaläggning, uppföljning av möten (veckomöten, månadsmöten, regionschefsmöten etc.).
  • Protokollskrivning
  • Framtagande av mötesmaterial, presentationsmaterial och underlag till Regionschef och vice VD.
  • Administration och inköp vid födelsedagar, avtackningar etc.
  • Sakgranskning av fakturor
  • Rapportering och uppföljning av personalrelaterade ärenden inom mäkleriet (börjar/slutar, semestrar, kalendrar, schemaläggning utbildningar, prognoser etc.)
  • Behjälplig vid genomförande och uppföljning av tävlingar, försäljningsaktiviteter eller mäklarsatsningar
  • Administration av Erik Olsson Skolan


KVALIFIKATIONER

  • Dokumenterad administrativ erfarenhet, kunskaper inom hela Officepaketet
  • 1 - 3 års arbetslivserfarenhet i en affärsinriktad miljö
  • Meriterande om du tidigare har arbetat som Regionschefsassistent  eller VD assistent.


PERSONLIGA EGENSKAPER

  • Analytisk, strukturerad och noggrann
  • Självgående och driven
  • Hög social kompetens och god kommunikativ förmåga
  • Förmåga att prioritera men samtidigt kunna arbeta med flera saker parallellt
  • Prestigelös med hög integritet

 

Visstidsavtal 24 månader
Tillsättning per omgående
Fast lön enligt överenskommelse

Ansökan